piątek, 9 września 2016

An album/Album

Hello friends!
Today I want to present my new album. 
Its creation was inspired 
by a new collection of paper "Beautiful day."
The album I made for beloved daughter.
I would also like to thank Zaneta Nawrot 
for a wonderful and sophisticated vintage design! 
The paper won my heart:)))) 
I also used the collection of "My Wedding".
Create with pleasure!
****
Witajcie kochani,
dzisiaj chcę Wam zaprezentowac mój nowy album.
Zainsspirowałam się nowa kolekcją "Beautiful day"
Album ten zrobiłam dla mojej ukochanej córki.
Chciałabym podziękować Żanecie Nawrot za
cudowny i wzrafinowany vintagowy styl papierów.
Dodatkowo użyłam papierów z kolekcji My Wedding.
Twórzcie z radością!








I used/Użyłam:
Beautiful Day collection
My Wedding collection


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz