czwartek, 12 maja 2016

A small card/Mała karteczka

Hello Dear friends!
Today I'm happy to present to you my new card.
This card is small present for my mother's in law friend,
she asked me to make it for her friend.
In this work I used: Beautiful paper collection "Rose Garden",
some die cuts, printables, flowers, acrylic paint, ribbon.
Wish you all wonderful Day full of inspiration!
Hugs,
Natalja.
****
Witam drodzy przyjaciele!
Dzisiaj jestem szczęśliwa,
że mogą przedstawić Wam moją nową pracę.
Jest to mała kartka,
którą wykonałam na prośbę mojej teściowej dla jej przyjaciela.
W tej pracy użyłam: piękną kolekcję papieru "Rose Garden",
kilka wykrojników , kwiatki, farbę akrylową oraz wstążkę.
Życzę wszystkim wspaniałego dnia pełnego inspiracji!
uściski,
Natalja.




I used/Użyłam:
Rose Garden collection




1 komentarz: