środa, 16 grudnia 2015

A Christmas card/Kartka świąteczna

Hello.
Today I want to show you a folded Christmas card
 I decorated with Silent Night 06.
This beautiful picture I cut out from the Silent Night 06.
 I also added a flower, cones and a lot of branches cut
out with holly leaves CW014 and fir twig CW013 dies.
****
Witajcie!
Dzisiaj mam dla Was świąteczny składaczek,
który ozdobiłam pięknym papierem Silent Night 06 Craft&You Design.
 Z dołu arkusza Silent Night 06 wycięłam piękny obrazek,
 pozostałą część arkusza użyłam do oklejenia mojego składaczka.
Dodałam też kompozycję z kwiatu, szyszek,
owoców i listków wyciętych wykrojnikami Craft&You Design
 gałązką ostrokrzewu CW014 i świerku CW013.





I used/Użyłam:
Silent Night collection
Holly Leaves dies
Fir Twig die




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz