środa, 9 grudnia 2015

A babytoothbox/ Pudełeczko na zęba

Hi everyone,
This time I made a tiny babytoothbox
(or something else you want to keep in it).
You can use it as a gift box with little socks in it.
I used the papers New Baby Born.
I distressed the edges of the papers put the sweet baby image
with the doggy in a plaster frame.
A little bow on top and on the inside.
Some lace and roses and a keyhole for fun!
Byebye,
Lean de Ruiter
**** 
Witajcie,
Tym razem zrobiłam pudełeczko na mleczne ząbki
(lub na coś innego co chcecie tam trzymać).
Możecie je również wykorzystać jako pudełko na prezent -
- na maleńkie skarpeteczki.
Użyłam papierów New Baby Born.
Postarzyłam brzegi papierów, w gipsowej ramce
umieściłam uroczy obrazek dziecka z pieskiem.
Dodałam kokardkę u góry pudełka i wewnątrz oraz koronkę,
 różyczki i dziurkę od klucza dla zabawy!
Pa, pa,
Lean de Ruiter







I used/Użyłam
New Baby Born collection





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz