niedziela, 1 listopada 2015

For candy/ Na słodycze

Good day dear friends!
Today I'm happy to present to you my new work -
packaging for candy boxes!
I made those packages for two wonderful people who helped me. :)
In this work I used: Tea Time paper collection from Craft and you Design,
some flowers, ribbons, acrylic paint, a "Thank you" stamp , etc.
I wish you a beautiful day full of inspiration!
Hugs,
Natalja.
***
Witajcie,
Z radością przedstawiam Wam dzisiaj moją nową pracę:
opakowania na pudełka ze słodyczami!
Zrobiłam je dla dwóch wspaniałych osób, które mi pomagały. :)
W pracy wykorzystałam: kolekcję papieru Tea Time z Craft&You Design, kwiaty, wstążki, farbę akrylową, stempelek "Thank you", itp.
Życzę Wam pięknego dnia pełnego inspiracji!
Uściski,
Natalja




I used/Użyłam:
Tea Time collection



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz