niedziela, 19 lipca 2015

Hello Baby!/ Witaj Dziecinko!

Hi everyone!
Today here with you Olga and I'm so happy to return
to this wonderful DT and very thankful to the owner for this chance!
 I have a new sweet Baby card for your inspiration :)
As for me Hello Baby collection of paper is the most cute
and beautiful Baby paper and  it always gives me
a lot of inspiration when I start to work.
Just try using this paper and you will love it more and more, like me :)
I added some flowers, shabby lace,
dew drops and - of course - love, and now you can see the result :)
I hope you will like it.

I wish you a lot of inspiration and a wonderful weekend!
Hugs, Olga.
 ***
Witajcie!
Oto ja, Olga, znowu jestem z Wami,
szczęśliwa z powrotu do tego wspaniałego DT
i wdzięczna za możliwość powrotu!
Mam dla Was nową słodką karteczkę dla bobaska - może Was zainspiruje :) 
Dla mnie kolekcja Hello Baby jest najbardziej uroczą
 i najpiękniejszą kolekcją papierów na prace dotyczące dzieci
 i zawsze ogromnie mnie inspiruje gdy tylko zaczynam je tworzyć.
 Spróbujcie wykorzystać te papiery, a zobaczycie,
że pokochacie je coraz bardziej, tak jak ja :)
Dorzuciłam kwiatki, koronkę, kropelki rosy
(no i oczywiście mnóstwo uczucia), a oto rezultat :)
Mam nadzieje, że się Wam spodoba.
Życzę Wam mnóstwa inspiracji i cudownego weekendu!
Uściski,
Olga




I used/ Użyłam:
Hello Baby collection




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz