poniedziałek, 20 października 2014

Two chocolate boxes / Dwa opakowania na czekoladki


Witajcie. 
Dzisiaj pokażę Wam dwa opakowania na czekoladki,
jakie zrobiłam z okazji Dnia nauczyciela.
Użyłam papierów z małych padów i odpowiadających im dużych papierów. Kremowe papiery to My Wedding 4 i mały pad My Wedding.
 Zielone to Vintage Time 5 i mały pad Vintage Time.
Delikatne papiery ożywiłam mocniejszymi kwiatami,
pod sercami ukryłam życzenia. 
***
Hello, 
Today I would like to show you two chocolate boxes
I decorated for a Teacher`s Day.
I used large and small papers of the same pattern.
Creamy papers are My Wedding 4 and  My Wedding small pad,
green papers are Vintage Time 5 and Vintage Time small pad.
The pastel papers are combined with bright flowers. 




I used/ Użyłam:
My Wedding
Vintage Time



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz